Promovarea unei țări creează oportunități de investiție și stimulează identitatea națională

port-romanesc

Trăim într-o perioadă unde vorbim despre globalizare, folosirea tehnologiei și social media ca instrumente de zi cu zi pentru supraviețuire, oricum, sentimentul vechi de a face marketing pozitiv este o artă pe moarte și de multe ori este trecută cu vederea, în special când vorbim despre impactul asupra unei întregi economii.

România este o țară unică din multe puncte de vedere. Ceea ce am descoperit este faptul că țara este plină de patrioți care își iubesc țara, peisajele, mâncarea și cultura, dar, oricum, vorbim despre viitorul care ne atârnă capul în rușine și de multe ori aud „Dumnezeu a creat cea mai frumoasă țară din lume, ce păcat că a populat-o”.

Acest sentiment se reflectă pretutindeni în societatea noastră și se răsfrânge direct nu doar în ceea ce cred românii, dar și în felul în care oamenii ne percep ca națiune. Astfel, în timp ce devenim o societate globală și românii călătoresc în străinătate în interes de serviciu și vacanțe, suntem ambasadorii propriei țări.

De exemplu, sunt români care lucrează în aproape toate hotelurile și restaurantele din Londra și când sunt întrebați despre casă, întotdeauna spun că este dificil, politica este dură, nu este ușor să faci bani, dar este cea mai frumoasă țară de pe Pământ.

Interacțiunea cu oamenii creează incertitudini și cei care consideră să investească pot cu ușurință să înceteze căutarea, acțiunile și intenția de a investi în România.

România în anii recenți a încercat să-și promoveze turismul prin umor și imagini din frumosul mediul rural, dar nu este îndeajuns pentru a stimula alte afaceri înafara de cele destinate activităților turistice.

Marea Britanie, Italia, Germania, Japonia, China, SUA, Australia și aproape toate noile metropole din Orientul Mijlociu au departamente specifice active în consulate care sunt concentrate pe marketingul de business și execută campanii internaționale active pe investiții și beneficii. Majoritatea încep acasă, în școli și în universități să învețe tânăra populație despre beneficiile, frumusețea și istoria pozitivă a națiunii lor. Creând un fel de mândrie și identitate națională, este perpetuată de populație și purtată până când sunt adulți.

O națiune pozitivă creează investiții pozitive. România este una dintre cele mai bogate țări din lume. Avem petrol, gaze, minerale, agricultură și resurse umane, dar restul lumii nu a auzit de noi. Noi, ca țară, ca un grup de afaceri și guvernare, trebuie să creăm gândire pozitivă la nivel național și internațional pentru a expune beneficiile unei țări, pentru a scoate în evidență destinațiile pentru investiții pentru că, dacă investitorii nu știu de existența noastră, cum pot să investească?

Dubai, Doha, Qatar sunt prime exemple de țări care au creat ceva din nimic, precum hub-uri internaționale și destinații de investiții. Pot să ofere foarte puțin când vine vorba de industrii pentru investitori, dar totuși, sunt foarte bine reprezentanți și atrag afaceri internaționale pentru investiții. Acesta este produsul pur de marketing și investiții interne ca lider în pierdere pentru a atrage viitori investitori și funcționează.


Despre Vast Resources, la Core Finance London

Core London este o agenție londoneză de producție video online, care se...

Citeste tot

An nou, Guvern nou, speranțe noi!

An nou, Guvern nou, speranțe noi!

Luna ianuarie este gata și noul nostru Guvern și-a petrecut primele săptămâni...

Citeste tot